Oferte, preturi si locuri disponibile la Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta

Pentru a afla ofertele si disponibilitatea, completati mai jos data de intrare, nr de nopti, transport, configuratia camerei (adulti, copii), masa si apasati butonul Cauta oferte.
Pentru a continua cu rezervarea, apasati butonul Rezerva
  • Pentru Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024 sunt oferte disponibile in perioada: 28.04.2024 - 31.12.2024
  • Avion (06.04 - 02.11.2024), Date de plecare la avion : 19.10, 26.10
  • Fara transport
  • Demipensiune
  •  
Harta
Traseul pe harta

Puteti muta cu mouse-ul punctele de plecare sau destinatie. Puteti adauga puncte intermediare completand orasele interemediare separate cu virgula. Puteti ajusta traseul tragand cu mouse-ul de linia albastra.

Itinerariul detaliat

Harta si traseul de mai sus reprezinta instructiuni aproximative generate automat si neverificate. Va rugam sa consultati o harta rutiera si sa verificati starea drumurilor inainte de a va incepe calatoria.
Direct Booking nu este responsabila de acuratetea informatiilor de mai sus si nu raspunde pentru eventualele neplaceri cauzate de acestea.

Despre Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta – prezentare hotel, facilitati si servicii oferite






PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.



PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 2 zile inainte de plecare, urmand ca suplimentul de camera single sa fie achitat obligatoriu inaintea plecarii. Nu se accepta mutare in camera cu “partaj garantat”, dupa ce a fost achitat avansul, conform scadentelor.



Pentru inscrierile cu pana la 3 zile inainte de plecare, optiunea de partaj va fi reconfirmata cu reprezentantii agentiei.



Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.





OFERTE & REDUCERI:



 



 



HELLO DEAL, valabil pana la data de 25.01.2024, cu achitarea integrala a pachetului de servicii achizitionat (nu se mai poate aplica o alta reducere suplimentara).



Oferim GARANTIA pretului cu reducerea cea mai mare aplicata, indiferent de momentul rezervarii. Daca dupa efectuarea rezervarii observi un pret mai mic in oferta Hello Holidays pentru acelasi pachet de servicii (cu acelasi program, data de plecare, mijloc de transport, hotel si tip de masa), primesti instant diferenta inapoi (se aplica doar pentru pachetele achizitionate cu oferta HELLO DEAL).



!Locurile alocate cu oferta HELLO DEAL sunt limitate, iar oferta se aplica doar unei selectii de programe. Nu se pot efectua modificari ulterioare cu pastrarea ofertei similare, cum ar fi modificare program sau data plecare.



 



ULTRA FIRST MINUTE, valabil pana la 15.02.2024, cu achitarea unui avans de 30% la inscriere si diferenta de plata cu 30 zile inainte de plecare.



FIRST MINUTE, valabil pana la 31.02.2024, cu achitarea unui avans de 30% la inscriere si diferenta de plata cu 30 zile inainte de plecare.



*REDUCERILE sunt oferite in limita locurilor disponibile iar agentia poate modifica perioadele de aplicare a ofertelor!



In situatia in care programul se poate organiza, respectand restrictiile de calatorie impuse de tara de destinatie, in caz de retragere/renuntare, se aplica penalizari de 100% din valoarea avansului achitat conform pragurilor de mai sus.



 



SAFE PRICE (Tarif Standard) - 40% avans la inscriere (calculat din tariful standard pentru loc in dubla), iar diferenta de plata cu pana la 14 zile inainte de plecare.



In situatia in care programul se poate organiza, respectand restrictiile de calatorie impuse de tara de destinatie, in caz de retragere/renuntare, se aplica pragurile de penalizare conform contractului, respectiv:



a) 25 €/persoana - taxa de serviciu, dupa primirea confirmarii serviciilor comandate (cu pana la 60 de zile inainte de plecare/intrare)



b) 25 % din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 59-30 zile inainte de plecare/intrare.



c) 50 % din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 29-16 zile inainte de plecare/intrare.



d) 100 % din contravaloarea pachetului de servicii turistice pentru anulare in intervalul 15-0 zile inainte de plecare/intrare.



In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie de catre agentia organizatoare, turistul va beneficia de rambursarea integrala a avansului achitat, doar cu achitarea taxei de serviciu in cuantum de 25 €/persoana (care va fi scazuta din avansul achitat). Insa, in situatia in care turistul solicita reprogramarea calatoriei la o data ulterioara, nu se percepe taxa de serviciu.



 



Excursii optionale - se achizitioneaza de la ghidul local, tarifele sunt informative si pot suferi modificari si acestea nu includ biletele de intrare la obiectivele turistice. Tariful final se va reconfirma la fata locului de catre ghid.



·   Valetta – full day - 65 €



·   Domul din Mosta, Mdina si Rabat 65 €



·   Gradinile San Anton, Grota Albastra si Marsaxlokk 65 €



·   Insula Gozo 75 €



·   Cele trei orase  - Birgu, Senglea și Cospicua 55 €



 



Reduceri si oferte excursii optionale:



Reducere 10% din tariful excursiilor cumparate pentru clientii fideli (turistii care au mai achizitionat programe turistice de la agentia tour operatoare, atat direct, cat si prin intermediul agentiilor partenere ai acesteia in ultimii 3 ani) – EXCLUSIV la achizitionarea unui pachet de minim 5 excursii optionale.



Reducere 5% din tariful excursiilor cumparate (pentru turisti care nu se incadreaza la categoria de client fidel) la achizitionarea unui pachet de minim 4 excursii optionale. 



 



 



Grup minim 25 pers. In cazul nerealizarii grupului minim se va anula circuitul, cu posibilitatea inscrierii pe un program similar.



 



Agentia organizatoare isi rezerva dreptul de a anula programul daca nu se vor inscrie minim 25 persoane, iar turistii vor fi instiintati nu mai tarziu de 20 de zile calendaristice inainte de inceperea executarii pachetului.



- Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau recalculata in functie de numarul de participanti.



- Tarifele mentionate in programul detaliat pentru vizitele optionale sunt informative si pot suporta modificari, in functie de partenerii locali/economia tarii sau alte detalii neprevazute.



- Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare. Agentia organizatoare nu isi asuma disponibilitatea la obiectivele turistice mentionate in programul detaliat.



- Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, respectand vizitarea tuturor obiectivelor din program.



- In functie de anumite aspecte neprevazute de la fata locului, cum ar fi: conditiile meteo, trafic, accidente pe traseu, drumuri inchise, obiective inchise/ in renovare, anumite obiective turistice din programul detaliat nu vor putea fi vizitate conform programului.



- Pentru explicatiile in obiectivele turistice, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali, unde exista posibilitatea. Serviciul de ghid local se achita local.



- Tarifele excursiilor optionale includ transportul si ghidul insotitor din partea agentiei.



 



Conditii specifice



TRANSFERURI DE GRUP



 



-  Tarifele sunt de persoana, tur-retur.



-  Transferurile de grup se confirma automat/garantat in momentul inscrierii, indiferent de numarul de participanti, pentru rezervarile efectuate cu mai mult de 14 zile inaintea plecarii. Pentru orice solicitare ulterioara, transferul se confirma doar in limita disponibilitatii. Pentru rezervarile efectuate cu mai putin de 14 zile inaintea plecarii, orice solicitare de transfer se confirma in limita disponibilitatii. Transferurile de grup se pot rezerva doar in regim dus-intors. Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;



-  Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin exceptie, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de nr. participantilor, pot implica mai multe mijloace de transport (3-4 schimbari) si pot exista timpi de asteptare intre imbarcare/debarcare si preluarea/-ile de catre partener/-ii care efectueaza transferul.



-  Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de personalul de la bordul autocarului in timpul calatoriei de intoarcere. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata - grupul nu poate astepta turistii care intarzie.



-  Pentru orasele marcate cu ‘’ * ‘’, conditia pentru efectuarea transferului este de minim 2 persoane. Daca nu se intrunesc un numar minim de 2 persoane pana la 14 zile inaintea plecarii, turistului i se va restitui contravaloarea transferului sau are optiunea de a plati un supliment in valoare de 80% din pretul transferului pentru a beneficia de acesta.Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.



-  Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.



 



Conditii specifice



TRANSFERURI PREMIUM**



 



-  *Tarifele sunt de persoana, pe sens.



-  Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.



-  Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.



-  Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.



-  La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.



 



Conditii generale transport rutier



 



-  In mijloacele de transport sunt strict interzise: fumatul, consumul de bauturi alcoolice, consumul de droguri si substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.



-  Pasagerii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.



-  Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.



-  Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.



-  Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana – piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a debarca pasagerii.



 



TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA



 









































































































































Orasul




Locul de imbarcare




Pret/pers/



tur-retur



 




Pret/ pers./sens



Premium**




Orasul




Locul de imbarcare




Pret/pers/



tur-retur




Pret/ pers./sens



Premium**




ROMAN




Hotel Roman




65 €




220 €




BRASOV




Benzinaria Mol - Calea Bucuresti




55 €




120 €




PIATRA NEAMT




Lidl 1 Mai




65 €




230 €




SINAIA




Gara




50 €




100 €




BACAU




Parcarea Stadionului Municipal




60 €




190 €




CAMPINA




Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60




45 €




80 €




ADJUD




Restaurant Atlantic




55 €




150 €




PLOIESTI




Benzinaria Petrom Metro




40 €




70 €




FOCSANI




Lidl – Fosta autogara




50 €




130 €




SLATINA




Benzinaria OMV




60 €




120 €




RM. SARAT




Restaurant Turist (Profi)




45 €




100 €




CRAIOVA




Benzinaria Petrom Gara




65 €




150 €




BUZAU




Patinoar Restaurant Diana




45 €




80 €




CONSTANTA




Gara CFR




70 €




140 €




IASI




Parcare Lidl – vis-a-vis de Iulius Mall




70 €




250 €




MEDGIDIA




Restaurant Balada




70 €




130 €




BARLAD




Statie Renel




65 €




180 €




SIBIU




Benzinaria Mol - Selimbar




80 €




180 €




GALATI




Parcare Sala Sporturilor




50 €




160 €




RM. VALCEA




Sala Sporturilor




60 €




120 €




BRAILA




Panda (Calarasi) – Bariera)




50 €




140 €




PITESTI




Petrom Podul Viilor




50 €




90 €




VASLUI




Benzinaria OMV (Str.Stefan cel Mare)




65 €




210 €




 



 




 



 




 



 




 



 




 



 



 



Observatii / Conditii de calatorie:



 



-  Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro.



-  Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.



-  In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului). 



-  Orarul de zbor mentionat in programul detaliat este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana. 



-  Agentia de turism nu este responsabila de eventualele modificari ale zilelor de operare sau a orarului de zbor modificate de compania aeriena si nici pentru eventualele modificari ale programului survenite datorita acestora.



-  Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie nu prezinta urme de deteriorare ale elementelor de siguranta, dar si valabilitatea acestora.



-  Autoritatile de frontiera isi rezerva dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul unei anumite tari ai oricarei persoane, care nu prezinta suficienta credibilitate. Agentia de turism nu poate fi facuta raspunzatoare pentru astfel de situatii care nu pot fi depistate anterior datei plecarii. Pentru conditii oficiale de calatorie, este responsabilitatea turistului sa consulte platforma www.mae.ro.



-  Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, cu respectarea vizitarii tuturor obiectivelor din program. Pentru explicatiile la obiectivele turistice, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.



-  Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.



-  Obiectivele turistice redactate cu litere ingrosate si inclinate (Bold- Italic), se viziteaza doar la exterior. In situatia in care nu se mentioneaza ca turul de oras este panoramic cu autocarul, implicit turul se va face pietonal.



-  Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.



-  Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare.  



-  Agentia organizatoare nu garanteaza existenta anumitor facilitati de cazare (minibar, frigider, aer conditionat, ferestre rabatabile, seif), atat timp cat se asigura clasificarea pe stele mentionata in programul detaliat. Hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat, etc); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.



-  Nominalizarea hotelurilor se va face in informarea de plecare transmisa cu 2-3 zile inainte de inceputul calatoriei (sau prin exceptie cu maximum 24 h inainte de plecare), in functie de marimea grupului. Mentiunea ”sau similar” in dreptul denumirii hotelului, face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.



-  Denumirea si locatia hotelurilor se pot modifica pana in momentul plecarii. Detaliile finale vor fi afisate in informarea de plecare.



-  Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii.



-  In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.



-  In ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii.



-  Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa.



-  Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale).



-  Nu sunt necesare vaccinari speciale pentru aceasta destinatie;



-  Pentru majoritatea circuitelor, copiii in varsta de 6 - 12 ani, beneficiaza de reducere, numai pentru cazare in camera cu doi adulti.



-  Pentru reducerea de grup, toti turistii din acel grup trebuie sa fie inscrisi pe acelasi program, aceeasi data de plecare si aceeasi rezervare





Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!





Informatiile si fotografiile din prezentarea unitatilor de cazare au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate de pe site-urile de prezentare ale acestora. Fotografiile prezentate pe site sunt generice si nu pot fi considerata contractuale, ele reprezentand doar efortul nostru de a imbunatatii calitatea informatiilor cu privire la conditiile unitatilor de cazare. Facem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea si actualitatea informatiilor, insa nu garantam ca informatiile sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor sau sa cereti informatii actualizate agentiei.

Politicile de la Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta

Check-in Intrare la ora: 14:00PM
Check-out Plecare la ora: 12:00PM
Modalitati de plata Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta Pentru Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta puteti face plata integrala la Direct Booking cu cardul online, prin POS, prin transfer bancar sau cash la sediul nostru

Oferte disponibile de vacanta la Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta

Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024, Malta, oferte de litoral,

Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar vara 2024 4* Malta, Malta, litoral vara 2024, oferte de cazare, sejur si vacanta, Demipensiune, transport Avion, Fara transport. Rezerva online prin Direct Booking

Rezerva online la Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024 4* Malta, Malta, litoral 2024, oferte de cazare, Demipensiune, oferte Avion, Fara transport.

Intrebari frecvente
Care sunt modalitatile de plata pentru Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024?

Puteti achita rezervarile dumneavoastra prin urmatoarele metode de plata: transfer bancar, online cu cardul sau numerar si cu cardul la sediile noastre din Bucuresti, Ploiesti, Cluj, Constanta si Suceava.

Care sunt facilitatile oferite de Sejur Malta Soreda Hotel 4 Similar 2024?

Restaurant

Despre Malta

IstoriePrimii locuitori ai insulei Malta au venit probabil din Sicilia, în urmă cu 6000-7000 ani, folosind coridorul de pământ existent atunci între Sicilia şi Malta. Coridorul a dispărut în cursul secolelor următoare, ca urmare a topirii succesive a unor părţi din calotele glaciare, respectiv a ridicării nivelului Mării Mediterane. Malta şi Sicilia au devenit în acest fel insule, separate de continentul european.În urmă cu 4000-5000 ani, pe insula Malta şi pe insula învecinată Gozo, au luat naş..... mai multe detalii despre Malta

Hoteluri recomandate

Hotel Quaint Boutique Rabat, Malta

Hotel Quaint Boutique Rabat

Malta, Malta, Malta

  • Hotel cu Internet wireless  
  • Fara transport
66 Saint Pauls Hotel, Malta

66 Saint Pauls Hotel

Malta, Malta, Malta

  • Hotel cu Internet wireless  
  • Avion (30.03 - 29.03.2025)
  • Fara transport
The Gomerino Hotel, Malta

The Gomerino Hotel

Malta, Malta, Malta

    • Avion (01.03 - 28.02.2025)
    • Fara transport
    Ax Seashells Resort At Suncrest, Malta

    Ax Seashells Resort At Suncrest  

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel aproape de plaja  
    • Avion (09.03 - 08.03.2025)
    • Fara transport
    Be.Hotel, Malta

    Be.Hotel

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel cu Internet wireless  
    • Avion (15.03 - 14.03.2025)
    • Fara transport
    Ax Sunny Coast Resort Spa, Malta

    Ax Sunny Coast Resort Spa

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel cu piscina interioara  
    • Avion (30.03 - 29.03.2025)
    • Fara transport
    Hotel Water S Edge, Malta

    Hotel Water S Edge  

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel cu Internet wireless  
    • Avion (24.03 - 23.03.2025)
    • Fara transport
    Soreda Hotel, Malta

    Soreda Hotel

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel cu piscina interioara  
    • Avion (27.10 - 13.05.2025)
    • Fara transport
    Azur Hotel By St Hotels, Malta

    Azur Hotel By St Hotels  

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel cu piscina exterioara  
    • Avion (21.03 - 20.03.2025)
    • Fara transport

      Ultima rezervare: 20.04.2024

    1926 Le Soleil Hotel Spa, Malta

    1926 Le Soleil Hotel Spa  

    Malta, Malta, Malta

    • Hotel cu Internet wireless  
    • Avion (30.03 - 29.03.2025)
    • Fara transport